El passat divendres 22 de febrer a les vuit de la vesprada es va constituir la primera executiva de Compromís a Sueca.

A l’Ateneo de Sueca del Socorro i acompanyats per un gran nombre de militants i simpatitzants va tindre lloc l’assamblea constitutiva de Compromís a la capital de la Ribera Baixa.

Després de les respectives votacions aprovades per unanimitat, l’executiva local de Compromís quedà formada per les següents persones:

Portaveu: Raquel Tamarit

Secretari d’Organització: Salvador Giménez

Secretari d’Institucional: Raül Ibáñez

Secretària de Sectorials: Carme Arlandis

-Educació i Cultura: Mariam Ferrando

-Acció Social: Noèlia Sisteró

-Formació: Maria Planells

-Agricultura i Medi Ambient: Francesc Rosselló

Secretari de Comunicació: Emili Chaqués

Secretari de Noves Tecnologies: Xavier Massó

Secretari d’Economia i Finances: Vicent Baldoví

Al seu torn, les persones elegides per representar Sueca al Consell Nacional de Compromís han estat Antoni Martínez i Vicent Baldoví com a titulars en primer lloc, i Xavier Massó i Emili Chaqués com a titulars en segon lloc.

Dins d’un ambient molt cordial i distés podem dir que naix una nova agrupació política a Sueca formada per militants del Bloc, d’Iniciativa i d’adherits.  Cal dir que ara mateix tenim a Sueca una massa social d’uns 120 militants, del tot necessaris per poder dur a terme un projecte farcit d’il·lusió i ganes, i, sobretot, encoratjador davant els temps que corren.