Més de 250 persones assistixen als actes organitzats per la Coalició Compromís

La Ribera Baixa, 01-05-2013

Més de 250 persones vingudes de tota la comarca de la Ribera Baixa han assistit avui als actes organitzats per la Coalició Compromís a la localitat de Favara en commemoració de l’1 de Maig, dia internacional dels treballadors i les treballadores.

Al voltant de les 10 del matí han començat els actes amb un cercavil·la pels carrers del poble que ha avançat al so del tabal i la dolçaina i en el que les persones assistents portaven diferents cartells amb lemes com ara <<No a les reformes laborals del PP>> o <<Més de 6.000.000 d’aturats: ja n’hi ha prou>>.

La cercavil·la ha acabat al carrer País Valencià on el diputat a les Corts Generals Joan Baldoví ha fet un parlament en que ha reivindicat un canvi en les actuals polítiques econòmiques i socials que estan duent a terme tant el govern central des de Madrid com l’actual govern autonòmic, ambdós governats pel Partit Popular i que estan portant a la societat valenciana a viure un autèntic drama social amb unes xifres d’atur que freguen el 30% i amb cada vegada més persones obligades a emigrar per tal de poder sobreviure.

Al mateix temps ha defensat el paper de la Coalició Compromís com a ferramenta per a dur a terme el canvi polític i social que necessita el País Valencià i com a plataforma des d’on es dona cobertura a totes les reivindicacions en matèria de drets socials i laborals que actualment s’estan donant entre els treballadors i les treballadores del País Valecià.

Tot seguit s’ha dut a terme un esmorzar popular i la jornada ha acabat amb l’actuació del cantautor Toni de l’Hostal.

Coalició Compromís – la Ribera Baixa

www.riberabaixa.compromis.net